U okviru ekskluzivnog eventa organiziranog na atraktivnoj lokaciji zagrebačkog Riverside Gardena, hrvatskoj je javnosti premijerno predstavljen novi globalni automobilski brend Omoda&Jaecoo. Riječ je o jednom od strateški najvažnijih ulazaka na domaće tržište u posljednjem desetljeću, koji označava početak snažnog razvojnog ciklusa brenda u regiji.


Kroz nekoliko zona posjetitelji su imali priliku razgledati izložene modele, isprobati ih tijekom prvih testnih vožnji i upoznati se s dizajnom, tehnologijom i korisničkim iskustvom.

Brend je domaćoj javnosti predstavio Igor Dejanović, direktor brenda Omoda&Jaecoo. Tom je prilikom istaknuo snažnu podršku matične grupacije Chery i jasno definiranu poslovnu viziju za europsko tržište. Posebno je naglasio kako Hrvatska ima važnu ulogu unutar regionalne strategije brenda te kako je ovo prvi korak u dugoročno planiranoj ekspanziji.

Snaga iza inovacije
Omoda&Jaecoo dolaze s bogatim naslijeđem Chery grupacije, koja je već 22 godine zaredom vodeći kineski izvoznik vozila. Grupa je prisutna u više od stotinu zemalja, s portfeljem od devet brendova, a godišnje isporučuje milijune vozila. Chery je prvi kineski proizvođač automobila s vlastitom tvornicom u Europi, smještenom u Barceloni. Trenutno se nalazi na 385. mjestu Fortune Global 500 liste.

Chery grupacija u brojkama
Do danas je isporučeno više od 16 milijuna vozila, od čega više od pet milijuna izvan Kine. Samo prošle godine izvezeno je više od 1,1 milijun automobila. Kako su i naveli predstavnici brenda, snaga grupacije daje Omoda&Jaecoo globalnu stabilnost i strukturu. Također i agilnost potrebnu za brzi rast što potvrđuju i brojke: više od 500.000 prodanih Omoda&Jaecoo modela na više od 45 tržišta u samo dvije godine. Hrvatska se ovom premijerom priključuje zajednici u trenutku kada su proizvodi već zreli, tržišno validirani i spremni za europski iskorak.

Za one koji žele više – premium unutar osnovne cijene
Brend kombinira dva različita dizajnerska i funkcionalna pristupa unutar jedinstvene razvojne filozofije. Urbana, dizajnerski odvažna Omoda linija usmjerena je na vozače koji kroz tehnologiju i estetiku izražavaju svoj identitet. Robusniji Jaecoo SUV koncept namijenjen je onima koji traže snagu, sigurnost i udobnost, uz terensku spremnost. Vrhunska oprema, napredni sigurnosni sustavi i digitalna povezanost standardni su dio ponude.
Predstavljena tri modela Omoda&Jaecoo
Tri modela koja su hrvatskoj publici predstavljena u sklopu ovog događanja ujedno najavljuju početak prodajnog portfelja brenda. Električni model OMODA 5 EV pozicioniran je kao tehnološki sofisticiran gradski SUV. Domet mu je veći od 430 kilometara prema WLTP standardu s opcijom brzog DC punjenja do 80 kW, bežičnim CarPlay i Android Auto sustavom te 50W bežičnim punjačem. Vizualno upečatljiv, opremljen je ambijentalnom rasvjetom, dvostrukim 10,25-inčnim ekranima i grijanim te ventiliranim sjedalima.

Model JAECOO 7 donosi klasični benzinski pogon u kombinaciji s 2.0 turbo motorom i pogonom na sve kotače. Njegova orijentacija je na snazi, stilu i sigurnosti. Interijer je oblikovan luksuzno, s vrhunskim materijalima, panoramskim krovom i SONY audio sustavom. Uz sigurnosne sustave dostupne već u osnovnoj opremi, ovaj SUV pozicionira se kao vozilo za vozače koji očekuju robusnost, ali i urbanu profinjenost.

Treći model, JAECOO 7 SHS, kombinira plug-in hibridnu tehnologiju i domet do 80 kilometara u potpuno električnom načinu vožnje. Ukupni doseg mu je veći od 1.000 kilometara. Sva tri modela standardno dolaze s najvišom razinom sigurnosne opreme, uključujući aktivne sustave pomoći vozaču i 5 Euro NCAP zvjezdica. Oprema koja je u mnogim konkurentskim modelima rezervirana za najviše razine ovdje je dostupna odmah.
Lokalne suradnje
Gosti zagrebačke premijere imali su priliku upoznati se i s rezultatima prve lokalne kreativne suradnje brenda. Predstavljena je ekskluzivna modna kolekcija nastala u suradnji s domaćim dizajnerskim dvojcem ENVY ROOM. Kolekcija uključuje šiltericu, ilustriranu T-shirt majicu, funkcionalnu torbu i coffee-to-go šalicu. Svaki je komad rezultat interpretacije brend filozofije kroz modni dizajn. Time je dodatno naglašena snažna orijentacija i povezanost s kreativnom industrijom, arhitekturom, glazbom i digitalnim umjetnostima. Omoda&Jaecoo su ujedno i službeni sponzori Weekend Media Festivala u Rovinju.

Omoda&Jaecoo početak prodaje i dostupnost
Omoda&Jaecoo dolaze na hrvatsko tržište s unaprijed definiranim i potpuno operativnim prodajno-servisnim sustavom. U prvoj fazi, brend će biti prisutan kroz mrežu od sedam prodajnih salona na ključnim lokacijama diljem Hrvatske. Svi modeli dolaze sa sedam godina jamstva ili 150.000 kilometara. Osigurana je i 24-satna pomoć na cesti dostupnu na području cijele Europske unije.

Paralelno s time, razvijena je i kompletna servisna mreža, oslonjena na centralno skladište rezervnih dijelova u Novom Mestu u Sloveniji. Time je osigurana pravovremena logistička i tehnička podrška krajnjim korisnicima. Osnovna verzija web stranice već je dostupna te omogućuje prijavu za ekskluzivne informacije i pre-launch ponude. Od 9. kolovoza bit će dostupna i proširena verzija stranice. Ona će sadržavati detaljne informacije o modelima, cijenama, popis svih lokacija i partnera, kao i mogućnost rezervacije termina za testne vožnje.
Službeni početak prodaje planiran je za 9. rujna 2025. godine. Do kraja ove godine na hrvatskom tržištu bit će dostupno ukupno šest modela. U ponudi će biti benzinski, hibridni, plug-in hibridni i potpuno električni pogoni.
Kako je bilo na pretpremijeri možete pogledati u videu:
Video: Putopis
Fotografije: PR