POSJETILI SMO HIPODROM UOČI KONCERTA THOMPSONA: SAZNAJTE KAKO JE ORGANIZIRAN PROSTOR ZA POSJETITELJE

by Putopis

Tjedan dana uoči koncerta Marka Perkovića Thompsona u Zagrebu, najvećeg glazbenog događaja koji obara sve rekorde, posjetili smo Hipodrom. Saznali smo kako napreduju pripreme i kako je organiziran prostor te sve popratne službe za posjetitelje. Organizatori su u sklopu press konferencije proveli novinarsku ekipu po svim važnijim punktovima. Naš obilazak počeo je na Bundeku koji će biti jedan od ulaza na koncert na Hipodromu, a ujedno i fan zona.

4 ulaza na koncert, sterilne zone za provjeru karata

Na koncert će se moći ući na ukupno 4 ulaza. S Bundeka, istočnog parkinga pokraj Inine zgrade te će dva ulaza biti sa strane Kajzerice. Neće se direktno ulaziti na Hipodrom i koncertnu zonu već će posjetitelji prvo ući u sterilnu i fan zonu. Ulaz na parter jug je s istočnog parkinga, na parter sjever s Bundeka, a u VIP i fan zonu s Kajzerice.

Organizatori su pozvali sve posjetitelje da preuzmu službenu aplikaciju koja će im pomoći u snalaženju na koncertu. Osim što sadrži sve informacije, aplikacija ima GPS navigaciju koja posjetiteljima pokazuje točan put do njihovog sektora za koji imaju ulaznicu. Ako koristite iOS, za preuzimanje aplikacije kliknite ovdje, a ako ste Android korisnik ovdje.

Bundek će za posjetitelje biti otvoren od 10 sati ujutro. Tamo će biti fan zona s ugostiteljskom ponudom i sterilna zona gdje će se vršiti sigurnosne provjere i provjere karata. Preko dana u sterilnim zonama može boraviti do 250.000 ljudi.

Koncertna zona na Hipodromu će se postupno otvarati u popodnevnim satima sukladno procjeni organizatora i vremenskim uvjetima odnosno kada to dopuste temperature. Prijelaz iz sterilne zone na koncertni prostor bit će jako brz budući da će posjetitelji već biti pregledani i da će karte biti provjerene. Bitno je naglasiti da jednom kad se uđe na koncert u sektor za koji imate ulaznicu, kretanje između različitih sektora nije moguće. 

Parter zona sa sektorima i servisna cesta za žurne službe

Parter je podijeljen na jug i sjever. Po sredini partera je servisna cesta široka 9 metara za žurne službe koja je spojena sa svim kutovima Hipodroma.

Postoje i horizontalne linije jer parter se dijeli na puno manjih sektora. Ogradama će uvijek biti ograđeno ne više od 11.500 posjetitelja. Popunjavanje koncertne parter zone će se vršiti s kraja Hipodroma prema samoj pozornici. Kako će se ti sektori puniti, prostori se ograđuju i puni se sljedeći sektor. Brojanje posjetitelja će se vršiti putem kamera koje imaju funkciju brojača te će se u svakom trenutku znati koliko ljudi je u sektoru. 

Vezano uz autobusni prijevoz, na web stranici postoji mail adresa na koju se trebaju javiti svi vozači i tvrtke koje organiziraju prijevoz na koncert. Svi autobusi će biti smješteni u neposrednoj blizini samog Hipodroma. 

Koncert – početak i trajanje

Početak koncerta očekuje se između 20.45 te 21 sat. Organizatori pripremaju spektakularan početak sa svjetlosnim scenskim efektima pa je važno da je na početku koncerta mrak. Sama visina scene je 36 metara, a sa scenskim efektima to se proteže do 55 metara. „Pripremamo jedan opening koji je rijetko viđen“ rekao je Mirko Gudelj iz organizacije. Predviđeno trajanje koncerta je 2 sata i 45 minuta do 3 sata. 

Prema riječima Zdravka Barišića, managera Marka Perkovića Thompsona, pjevač se dobro osjeća, iznimno se veseli koncertu i zahvalan je, a probe traju već mjesec dana.

Zaštitarske i hitne službe  

Broj zaštitara i redara je oko 5000, ali te pozicije se konstantno dorađuju. Tu je i VAR soba koja pomaže da organizatori i sigurnosne službe imaju pod kontrolom prostor od milijun kvadrata. U sve su uključeni dronovi, kamere te tehničko osoblje. 40 supervizora iz organizacijskog tima bit će u komunikaciji s djelatnicima MUP-a i zaštitarima. Na terenu će biti 50 do 80 timova Hitne pomoći, a u idućih par dana bit će javno objavljeni nacrti gdje će oni biti locirani. Prema procjeni organizatora, ukoliko nekome bude potrebna pomoć Hitne službe, dobit će je u roku 2-3 minute.

Tornjevi kao info pult i pristupna točka za svakog kome treba pomoć

Na Hipodromu se nalazi i nekoliko tornjeva odnosno delay towera koji služe kao info i pristupne točke za svakoga kome treba neka pomoć na koncertu. Oni će biti numerirani radi lakše orijentacije i snalaženja. Također na tim će tornjevima biti ekrani od 40 kvadrata gdje će se projicirati koncert. Jedan delay tower servisira oko 10.000 ljudi te će biti ograđen dodatnim ogradama.  Tu će se nalaziti policija, vatrogasci, civilna zaštita, crveni križ i medicinsko osoblje. 

VIP zone

Na Hipodromu se nalaze i 2 VIP zone, jug i sjever najveće u Hrvatskoj, koje su kaskadno postavljene. U VIP zoni bit će  visoki stolovi za 6 osoba. Zone će biti stajaće i nema sjedećih mjesta. Svaka VIP zona prima po 9000 ljudi, a fan zona koja se nalazi ispred pozornice 50.000 ljudi. Ulaz za VIP i fan zone je sa strane Kajzerice, a tamo će biti i pristup za invalide koji će imati osiguran poseban dio. 

Organizatori su još jednom uputili poziv svim posjetiteljima koncerta da preuzmu aplikaciju radi pomoći, boljeg snalaženja i informiranja te da dođu dan, dva prije koncerta u Zagreb da izbjegnu gužvu. Dodatne informacije o koncertu pronađite ovdje.

Press konferenciju možete pogledati ovdje:

Tekst, video i fotografije: Putopis. Sva prava pridržana.

You may also like

Leave a Comment