Njemačka je oduvijek bila atraktivna turistička destinacija. Bogata poviješću, kulturom i umjetnošću privlači goste iz cijelog svijeta pa tako i iz Hrvatske. Da je hrvatskih turista sve više potvrdio nam je i Christian Sallai, voditelj regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice na druženju s predstavnicima medija koje je održano u Zagrebu.
![](/wp-content/uploads/2024/07/TZ-Njemacka-presica-8-1024x683.jpeg)
Njemačka sve popularnija – porast gostiju iz Hrvatske
Saznali smo da je od siječnja do prosinca prošle godine ostvareno 576.348 noćenja gostiju iz Hrvatske. Ovaj podatak predstavlja porast od 13,5 % u odnosu na isti period prethodne godine. Njemačka se tako nalazi na prvom mjestu na ljestvici inozemnih turističkih destinacija za hrvatske putnike. Prema istraživanju, 52 % hrvatskih putnika posjećuje Njemačku radi odmora, 24% dolazi poslovno, a preostalih 24% iz ostalih razloga. Hrvatski turisti obično u Njemačkoj ostvare 8 noćenja, a trošak po putovanju iznosi prosječno 698 Eura.
![](/wp-content/uploads/2024/07/TZ-Njemacka-presica-9-2-683x1024.jpeg)
Za turiste iz Europe koji žele istraživati kulturnu ponudu, Njemačka je destinacija koja zauzima prvo mjesto. Od 173 milijuna europskih putovanja vezano uz kulturu, 18,7 milijuna vodilo je upravo u Njemačku. Istraživanja su pokazala da turiste najviše privlače atrakcije (47%), gradski pejzaži i arhitektura (35%) te umjetnička i kulturna ponuda (33%).
![](/wp-content/uploads/2024/07/TZ-Njemacka-presica-10-1024x683.jpeg)
Jasne poruke turističke zajednice: Simply feel good i Stay longer
S tim u vezi Christian Sallai predstavio je i kampanje Njemačke turističke zajednice: Cultureland Germany, 52 mjesta UNESCO svjetske baštine, Simply FEEL GOOD, Stay Longer, 250 godina rođenja Caspera Davida Friedricha te obilježavanje 35. obljetnice pada Berlinskog zida. Spomenulo se i UEFA EURO 2024. natjecanje koje je dodatno doprinijelo povećanju posjeta. Turistička zajednica Njemačke kroz svoje aktivnosti potiče duže, održive boravke u Njemačkoj, oglašavaju se certificirane destinacije i ponude te kulturna i umjetnička scena u urbanim, ali i ruralnim sredinama.
![](/wp-content/uploads/2024/07/TZ-Njemacka-presica-7-1024x683.jpeg)
Razloga za posjet Njemačkoj je mnoštvo, a posebno s navedenim aktivnostima i bogatim programima u ovoj godini. Više detalja o raznim programima i aktivnostima možete pogledati ovdje. Niti 2025. godina neće biti manje zanimljiva. Iz Njemačke turističke zajednice najavili su razne aktivnosti koje će se odvijati u Chemnitzu, Europskoj prijestolnici kulture za 2025. godinu.
Naslovna fotografija: Putopis.
Fotografije: Matej Čepl.